bertenhenny2017.reismee.nl

vakantie

Hallo allemaal,

We zijn nu al een paar dagen in Oostenrijk . Staan op een camping vlak bij Zell am See en fietsen de Taurn radweg. Gisteren met de trein naar Krimll en terug gefietst. Vandaag op de fiets naar Bisschofshofen en terug met de trein. Morgen een dagje Salzburg. Dus we houden nu echt vakantie. We hebben ook al de Worthersee, Ossiacher See en de miltstattersee gereden.. We melden ons weer als we weer thuis zijn of bijna thuis.

Bedankt voor al jullie leuke reacties.

groetjes ook van Bert,

Henny

Wijnand en Jenny

Hoi Henny en Bert. Wat een schitterende vakantie beleven jullie weer. Zo leuk steeds ,om bekende plekjes te zien dan beleven wij het ook weer. En ook, er is veel veranderd sinds wij er waren. En nu Oostenrijk dat is toch altijd mooi. Wij zijn even weg geweest, dus we konden veel lezen van jullie achter elkaar. Heel gezellig.
We gaan woensdag ook weer een paar weken weg, dus we wensen jullie nu vast een fijne thuiskomst
Heel veel groeten en tot ziens van ons beiden. Jenny

Co van der Straaten weer bedankt voor jullie mooie verhalen en prachtige foto's geniet nog even en goede thuis reis Groet'jes Co .

Er was iets fout gegaan .Maar bedankt dat wij weer met jullie mee mochten reizen en voor de prachtige foto's heb weer genoten . Groetje's Co.En een goede thuisreis.

Fred en Ingrid

Nog een paar daagjes en het zit er weer op. Geniet de laatste dagen, goede reis naar huis en wij hopen jullie snel weer te zien.