bertenhenny2017.reismee.nl

Het eerste stuk.

Zaterdag middag zijn rond 2 uur vertrokken. De camping in Echt waar we al vaker hebben gestaan op de heen of terug reis. Fijne camping en voor de insiders, de paaltjes zijn heel gebleven.

Zondag via de autobahn, Duitsland door, lekker rustig geen vrachtauto's. Zijn tot vlak bij Regensburg gereden. Op de camping in Laaber gestaan. Onderweg zijn veel weg opbrekingen, bij elk daarvan staat een bord met de tekst, wij bauen fur Sie, Ja he, 1. hoe weten jullie dat ik langskom en 2 dan hadden jullie het beter eerst af kunnen maken.

Vandaag weer zonnig begin van de dag, Door gereden naar Oostenrijk en nu staan we in Krems aan der Donau. Morgen lekker fietsen en misschien blijven we woensdag ook hier. En dan gaan we beginnen aan onze rondreis,

Groetjes ook van Bert ,

Henny

Co van der Sraaten.

Heel veel plezier en goede reis doe geen dingen die ik ook niet zou doen goede reis.Groetjes Co.

Fred en Ingrid

Leuk weer de reisverslagen te kunnen lezen. Henny, even een berichtje van andere orde: in beide krantjes is het artikel + foto geplaatst. Wij bewaren deze!
Geniet het maar; wij kijken uit naar de volgende verslagen.
Fred en Ingrid

Tuur&Mir

Heel veel plezier, goede reis en geniet er weer van! Wij lezen weer met veel plezier mee:-)
Lieve groetjes, Tuur, MIr en Aman

Christine en Bob

Wat fijn dat jullie in ieder geval starten met mooi weer. En eh Henny, je geeft toe dat elektrisch fietsen toch wel lekker is als je een helling op moet. Geweldig je hebt het geaccepteerd en nu maar genieten van je motorreke. We reizen graag weer met jullie mee en genieten al van de eerste foto,s
Gr. christine en Bob